Myynnin kehittäjä

Jarmo on myyntitaustansa ansiosta vahva myynnin kehittäjä. Tänä päivänä sydäntä lähellä on ennen kaikkea myyntiä tukevan sähköisen markkinoinnin vienti yrityksiin. Jammun kokemusta hyödyntävät niin myyntiryhmät kuin yrittäjät, jotka haluavat päästä entistä parempiin tuloksiin entistä tehokkaammin.

Jarmo Hakala

SSL-varmenne parantaa Google-hakutuloksia

​Käyttäjätietojen kalastelusivut, identiteettivarkaudet sekä haittasivut viruksineen ovat tulleet viime vuosien aikana yleisemmin verkkoon. Tämän takia pankit, vakuutusyhtiöt ja verkkokaupat ovat käyttäneet jo vuosia salattua yhteyttä varmistaakseen sivuston käyttäjien tietoturvallisen asioinnin. Tänä päivänä yhä enenevissä määrin myös normaalit yr...
Jarmo Hakala

Miten löydän oikean asiakkaan?

​Oikeiden asiakaskohderyhmien määrittelyyn kannattaa käyttää aikaa, koska se luo pohjan asiakkuudelle ja tuloksekkaalle myynnille. Tässä artikkelissa tarjoilemme ajatuksia joilla löytää oikeat kohderyhmät.Mitä ja miksi asiakas ostaisi meiltä?Kun lähdemme määrittelemään kohderyhmää, on ensimmäiseksi mietittävät tuote- ja palvelutasolla niiden sovelt...
Jarmo Hakala

Miksi asetan tavoitteita?

Myyjä ilman tavoitteita on kuin suunnistaja ilman karttaa. Listasimme tärkeimpiä tekijöitä, miksi tavoitteet kannattaa itselle asettaa: määrittääkseni järkevät tuotteet ja palvelut, joita alan myymään oikean suuntaisen tekemiseni hahmottamiseksi aktiivisuuden tiedostamiseksi, jotta uudistaisin asiakashankinnanjos en määrittele kaupan ...
Jarmo Hakala

10 vinkkiä sähköpostimarkkinointiin

Sähköposti on edelleen tärkeä kanava markkinointiviestinnässä. Sähköpostimainonta koetaan herkästi häiritsevänä. Varsinkin sisällön ollessa huonosti suunniteltua tai kohdennettua.Tästä huolimatta sähköpostia käytetään erityisesti B2B-markkinoinnissa, koska se tavoittaa asiakkaat ja oikein käytettynä viestin kohdentaminen on erittäin tarkkaa ja site...