Markkinointiosaaja suoraan Atlantin rannalta

Hei, olen nimeltäni Miia Vainio ja uusin lisäys Myyntivoima Yhtiöiden osaavaan tiimiin.

Olen markkinointiekonomi Jyväskylästä, joka on hankkinut työkokemuksensa tuote- ja markkinointipäällikkönä pääkaupunkiseudulla. Olen rakentanut isoja kuluttajien kanta-asiakasohjelmia, etsinyt oikeat viestit ja keinot miten eri toimenpiteillä sekä vakuuttaisimme potentiaaliset asiakkaat että lunastaisimme nykyasiakkaiden odotukset. Olen päässyt myös tuomaan oman panokseni Suomen suurimpien aikakauslehtien strategiseen markkinointiin sekä kehittämään uusia kasvavia alueita, kuten digipalveluita. Olen neuvotellut, myynyt, palvellut, ideoinut, laskenut, vääntänyt Exceliä ja Powerpointtia, miettinyt strategioita, budjetoinut, käsikirjoittanut tv-mainoksia, seissyt jalat puutuneina messuilla ja palaveerannut sydämeni kyllyydestä.

Olen lisäksi ehtinyt jo asumaan useamman kerran ulkomailla ja yksi perheeni mielenkiinnon kohteista on ollutkin Ranska ja sen kulttuuri. Reilut neljä vuotta sitten päätimme toteuttaa toiveemme Ranskassa asumisesta, myydä Kirkkonummen omakotitalomme ja muuttaa. Meistä tuli perhe, jolla on juuret Suomessa, mutta koti Bordeaux'ssa Ranskassa.

Asuessani täällä olen katsonut elämää kokonaisuudessaan enemmän eurooppalaisesta näkökulmasta. Täällä olen myös opiskellut kauppakorkeakoulussa uusia asioita, oppinut mielenkiintoisia teorioita ja miettinyt niiden toteuttamista oikeasti käytännön elämässä. Useamman työkokemusvuoden jälkeen lisäopintojen pitäisi olla kaikille pakollisia silmien avaamiseksi alati muuttuvaan maailmaan. Olen myös ottanut ensiaskeleita yrittäjän ihmemaassa, kokeillut, erehtynyt ja välillä onneksi myös onnistunut.

Tulevaisuudessa haluan tutkia uusia polkuja yhdessä teidän kanssanne, kokea uusia asioita ja katsella maailmaa taas vähän uusin silmin. Ja tekemällä niitä täältä Ranskasta käsin sekä vierailemalla välillä siellä Suomessa. Tarkoituksenani on vahvistaa Myyntivoima Yhtiöiden osaamista entisestään digitaalisen markkinoinnin projektien sekä kansainvälistymisen näkökulmista.

Onko sinulla yritys, joka tarvitsisi kokonaisvaltaista näkökulmaa markkinointiin, niin että yksittäisistä murusista tulee sen brändiä rakentava kokonaisuus? Miten sitä somea oikein tulisi hyödyntää? Uskallanko jäädä pois paikallislehdestä ja heittäytyä kokonaan digivirran vietäväksi? Tai onko sinulla yritys, jolla olisi kiinnostusta laajentaa toimintaansa Ranskan markkinoille? Ota yhteyttä, niin katsotaan miten tehdään yhdessä toiveista totta! 0
Arvostele tämä artikkeli:
Yrityksen tarina on merkityksellinen asiakkaalle
SSL-varmenne parantaa Google-hakutuloksia

Related Posts

Kommentit

 
Ei kommentteja
Vieras
21.10.2017