Näin parannetaan kaupan todennäköisyyttä

Kaupan klousaaminen tapahtuu yleensä asiakastapaamisella, mutta sekin vaatii huolellisen pohjatyön onnistuakseen. Jotta yrityksen myynnin tuottavuus on kohdillaan, asiakashankinnan on oltava tehokasta. On siis erityisen tärkeää vaikuttaa myyntiprosessiin jo ennen ensimmäistä kontaktointia sekä koko matkan aikana kohti asiakkaan ostopäätöstä.

Olemme tehneet ja kehittäneet asiakkaidemme myyntitoimintaa 15 vuoden ajan. Sinä aikana olemme saaneet erittäin paljon tietoa, kokemusta ja näkemystä asiakashankinnan muutoksesta vuosien aikana sekä luoneet tietopankkia siitä mitkä asiat yleisemmin mättää yritysten myynnissä.

Nyt haluamme antaa keräämäämme osaamispääomaa avoimemmin käyttöön niille jotka sitä tarvitsevat. Siksi tulemme julkaisemaan syys-lokakuun aikana asiakashankinnan artikkelisarjan, jossa kerromme, miten myynnin eri elementeillä voidaan vaikuttaa tuottavuuteen. Kuuden artikkelin sarjan avulla tarjoamme kaikille ilmaiset vinkit asiakashankinnan uudistamiseen.

Artikkelien tilaaminen ja tiedon hyödyntäminen ovat maksuttomia.

Arvostele tämä artikkeli:
Kaikki liidit ovat samanarvoisia?
Miksi asetan tavoitteita?

Related Posts

Kommentit

 
Ei kommentteja
Vieras
24.11.2017