Tee oikeita asioita oikeaan aikaan

Markkinoinnin tehtävä on antaa myynnille tukea

Yrityksesi tuotteet ja palvelut tuovat ratkaisuja asiakkaasi haasteisiin.
Sinun tehtäväsi on siis huolehtia, että potentiaaliset asiakkaasi ymmärtävät miksi yrityksesi on olemassa, miten erotutte kilpailijoistanne ja miksi juuri teidän kanssanne kannattaa tehdä yhteistyötä.

Yrityksesi tarina kertoo asiakkaalle, mitkä haasteet pystytte ratkaisemaan ja miksi juuri sinun yrityksesi on paras valinta

Meidän asiakkaamme saavat kaiken tarvitsemansa tehokkaaseen myyntiin ja laadukkaaseen markkinointiin saman katon alta. Ja koska myyntiä tukeva markkinointi on meille avainasia, mietimme markkinoinnin toteutuksen myynnin näkökulmasta. Yrityksen tarinasta liikkeelle lähteminen onkin mielestämme ainoa oikea tapa aloittaa yhteistyö.

No milloin se markkinointi sitten tukee parhaimmillaan myyntiä?

Kun yritys tietää miksi se on olemassa ja pystyy yhdistämään tämän tarinan omaan markkinointiinsa myynti helpottuu. Tarinan pitää näkyä : olipa kyse sitten yrityksen autojen kyljessä olevasta teippauksesta, messu-esitteestä, asiakaskäynnin käsikirjoituksesta vaikkapa kotisivujen tekstistä ja ulkoasusta.
Meidän tehtävämme on auttaa sinua rakentamaan sinulle markkinoinnin kokonaisuus, jonka jokainen osa tekee myynnistäsi tehokkaamman.

Markkinointi ja myynti tukemaan toisiaan

Onhan yrityksesi
TARINA
kunnossa:
1. Tarina pitää olla aito
2. Tarina antaa punaisen langan kaikkeen viestintään
3. Asiakas sitoutuu aitoon tarinaan
4. Tarina antaa tekemiselle suunnan ja pitää raiteillaan
5. Tarina muokkautuu henkilöille, mutta muodostaa eheän kokonaisuuden
6. Tarinaan kannattaa panostaa

Lataa myynnin ja markkinoinnin oppaita