Tee oikeita asioita oikeaan aikaan

Suunnitelmallisuus on perusta tehokkaammalle myynnille

Mitä suunnitelmallinen myynti ja markkinointi tarkoittavat sinun yrityksessäsi?

Suunnitelmat ovat tärkeitä, mutta vasta suunnitelmallinen tekeminen muuttaa suunnitelmat ja tavoitteet todellisuudeksi. Kun suunnitelmat, oikea-aikaisuus, oikeat asiakaskohderyhmät ja toimintatavat paketoidaan samaan pakettiin saavutetaan vääjäämätön myynnin kasvu.

Organisaatio onnistuu suunnitelman avulla ja toimintatapojen kautta

Parhaimmillaan ja yhdessä suunniteltuna markkinointi tukee myyntiä.
Kun yrityksesi markkinoinnin ja myynnin toimenpiteet laitetaan oikeaan ryhtiin ja rytmiin - asiakasvalinnasta sopimuksiin ja toimitusprosessiin asti - säästetään sekä aikaa, että rahaa. Näiden asioiden tuntemus ja saattaminen yritysten tekemisen arkeen on meidän jokapäiväistä työtämme.

Suunnitelma, toteutus, seuranta

Oletko koskaan pysähtynyt miettimään kuinka paljon aikaa ja rahaa yrityksesi on jo menettänyt ilman suunnitelmallisuutta tehtyjen markkinoinnin investointien ja myynnin toimenpiteiden vuoksi?

Markkinointi ja myynti tukemaan toisiaan

Kuusi hyvää tapaa
MOKATA
suunnitelmallisuudessa:
1. Keskity vain asioihin älä lukuihin
2. Tee ylimalkainen ja kuuta kurkotteva suunnitelma
3. Pidä suunnitelma vuositasolla puuttumatta kuukausittaisiin tai viikottaisiin tavoitteisiin.
4. Käsittele asiakkaita massana, unohda segmentointi
5. Seuraa myyntiä liikevaihdon kehityksestä
6. Suunnittele myynti ja markkinointi erikseen

Lataa myynnin ja markkinoinnin oppaita